backstage mashup II

Uběhla zase nějaká doba, takže přišel čas na další pohled za moje záda. Ne vždycky se mi podaří pořídit nějakou backstage fotku, ale když už, tak je většinou k vidění hnedka na facebooku a (spíš) instagramu.


v srpnu s Michalem v Tišnově


v září jsem se seznámila s Darkem a vrátila se na místo, kde jsem fotila hrozně dávno

pak následoval čtvrtrok zdlouhavé praxe, kdy jsem nestihla skoro nic nafotit




rok 2015 se mi ale podařil odstartovat příjemně s Dianou a Tomem v nejkrásnější části naší velkovesnice. z tohoto focení mám i docela šílený před/po fotky, ale ještě jsem se nerozhodla, jestli je jejich zveřejňování zábava nebo kontraproduktivní 




s Tomem jsem šla fotit v lednu (do hrozné zimy) i Terezu


stejně tak Vanessu 


konečně trochu teplo bylo v březnu ve sklenících s Evou


na začátku března jsem předělala stránky





duben s Bárou a Adriou


a poslední s Dummi




Žádné komentáře:

Okomentovat